Blogg-time

jul

Det var väl på tiden eller va säger ni? de var ett tag sen vilket kan bero på att jag inte lever framför min dator, eller därför att mammas dator är UR FUNKTION, men nu ska jag bo hos pappa vilket kan betyda att jag flyttar in framför datorn:)


Pappa&jag ska börja våran spanning efter en digitalkamera idag!, ILIKE!! han kom hem igår, my old man! Förändard? Han förstår svenska, han är uppe lika tidigt som vanligt, han äter lika mycket som vanligt, han pratar i hundra år med folk han ser på stan, han är lång, han är fortfarnade svart-hårig, han är fortfarande min pappa MEN, detta varar endast i 9 dagar från och med nu! vilket betyder att jag ska ta vara på tiden.

Jag får offra en hel del, bland annat nyår med sara, yolanda med fler och jag får offra min dyrbara skönnhetsömn och jag får offra min tid framför datorn!!

ORKA! jag ska gå och handla en digitalkamera nu!!!!!!

PISS OFF, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0