REGN, Regn och regn

ledsen



Jag är sååååååå trött på det, tänkte ha en heldag på stan med inhandling av allt det nödvändiga till det nya året, började ju (inte) bra.
Pappa väckte mig vid tio, då han skulle ut med ludde, var alldeles för trött efter att ha sovit i ca 7 värdelösa timmar, uuuussshh!
Vaknade vid 13 av att en positiv (inte) syster skrek i luren, försökte somna om, men undrade var resten var, ringde till pappa som stod i en kö med 20 pers. framför..
En halvtimma senare satt jag och åt frukost, sen var det film-time, PAPPA HAR KÖPT EN PINK FLOYD FILM I BOSNIEN- typ mest låtarna från Break the wall -inte fy skam!

Syster kom förbi med trasiga smycken från guldfynd, jag fick en brosch och inger en klocka, gick och la mig i väntan på hopp...

MITT HOPP KOM NÄR JAG SATTE MIG FRAMFÖR DATORN OCH HITTADE DEN DIGITALKAMERAN, 3 SEKUNDER SENARE HITTADE JAG DEN ANDRA. SÅ NU HAR JAG ISTÄLLET BESLUTSÅNGEST!

kanske ska gå och kolla klart på dvd och bli lite lycklig!
ENJOY
...de ska iallafall jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0