This is the year..

 all will happend ,it's finally here I 'have been watitng for all of my life!!


Hoppas verkligen det är som Marit sjunger!! endast 8 timmar och 40 minuter, JAG DÖR!
Nyårslöftena! (som jag så flitigt skrappat ihop!)
♥ Plugga rejält så betygen höjer sig rejält!!
♥ Vara en bättre människa, glad, sprida glädje och finnas till för mina kära
♥ Hjälpa till mer ´hemma (de blir svårt)
♥ Inte äta föör mycket godis (ännu svårare)
♥ Komma ihåg folks födelsedagar!!
♥ Ringa/höra av mig till Maria mer
♥ FÖLJA LÖFTENA!!

Jag de ska väl inte bli alldeles för svårt, kan vi väl hoppas!
Nu har jag inget mer att dela med mig av. tänkte gå och hjälpa dom andra
med deras "nyårs fixande"- inte alltid de trevligaste..

Åh nu kom atombomb, ska bara sitta här en liten stund till, bara en liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0