Nejdå, jag är inte stressad..


Ja, igår bar det av till stockholm, där h&m och Viktor&Rolf kollektionen stod först på tapeten, inte mycket kvar men Ella och jag grep tag i en hög kläder och for till provrummen, inget som passade fanns endast typ 38 och uppåt kvar, en tröja som VERKLGEN var skit snygg hittade vi, Ella såg den först vilket betyde att det var hennes, MFUCK!

mohaha, idag blev det övningskörning för hela slanten, enjoy it! jag har lärt mig koppla, växla, backa(halvt) och blinka vid rätt tid unkt och inte gasa för mycket i svängarna ( jag vill inte ge mamma fler hjärtattackare)



Julklappar ja...de går inge vidare efter att 1 är köpt och de återstår 6 veckor kvar till jul känner jag hur det börjar kännas knappert med tid, jag säger som doris i "hitta nemo" - FORTSÄTT SIMMA, FORTSÄTT SIMMA!!

Min mage kurrar ända till kina så jag ska gå och käka nu!

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0