pissed off

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Har försök ladda bilder från camen till en egen mapp i typ 10000 år nu!!! antingen så är det omöjligt eller så jävlas bara allt med mig!

Fländärs ska iallafall komma över och vara duktig eftersom den här skiten inte vill funka! härligt(INTE)!!

Hursomhaver jag stannade hemma av slöhet, endast slöhet. Orkade inte åka till skolan för att ha en mattelektion och sen typ 5 timmars håll och vara en timma på kurrien och hem igen.! mej sånt klarar inte jag^ ^

men jag har gjort lite nytta hemma istället, duktig som jag är, engelska, jag de var väl typ det.. nej nu ska jag fortsätta vara arg på datorn och förhoppningsvis kunna läga in NYA&FRÄSHA X) bilder på bilddagboken!!!

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0