Sovmooorgon!

tänker


Fast jag var uppe vid halv sju som vanligt för att få skjuts till syster (där jag befinner mig nu)!
Men de är bra att var uppe tidigt , då har man det som rutin. och rutiner är bra, tycker jag!

Även fast jag inte äger några riktiga rutiner..:/


På dagens schema står det en hel del trevliga och lite mindre trevliga, att träffa alla underbarisarna i älsklingstuna är en av de trevliga sakerna, och matteprovet är en av det MINDRE trevliga sakerna!!
Tur ´bara att jag hann träna hela måndagen, tisdagen, tyvärr inte igår eftersom FIA går förre matte, (allt går egentligen förre matten:)


MÖÖH hallå eftersom jag nu har sovmorgon och verkligen behöver sovmorgon efter all förkyldning och allt plugg plus att jag måste vila ut mig till på lördag, mohah stockholm^^. så ska jag nu gå och slå mig ner framför teven och slå på nån RIKTIGT bra kanal!

ADIOS AMIGOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0