Godkväll mitt Herrskap!

kvällen är ung och jag håller på och fundera ut min mangifika klädsel tills på tisdag...? måste hitta nåt läckert^ ^


Denna dagen har jag ägnat åt att färga mitt hår, gjort brunutansol och tittat igenom massa barnfilmer från när vi var små (jag och min syster) och vad fick jag ut av detta,  jo...
?att den hårfärgen jag har nu ,är den juag vill ha föralltid (chokladbrunt=)
?att jag behöver hjälp nästa gång jag tar på brun utan sol, d.v.s imorgon!
?att jag var en liten damp unge när jag var liten, alltså jag har inte förändrats ett dugg!


Imorgon hoppas jag ta en trip till eskilstuna för att möta min soulmate, min älskling, ,min kusin, min bästa vän kärt barn har många namn,  där ska vi spatsera runt och prata om gamla minnen och söka efter ett par skor åt mig, en liten pryl till lena^ ^, och julklappar !!!
(jag ska för en gång skull vara ute i god tid!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0