Inplanerad

allt in i minsta detalj, jag får nu tillbringa cirka eller nej, pappa skulle ringt för 6 minuter sen...
However, jag ska hemm kl 17.30 ,äta mat , sedan läxor en timma sedan bort för att träffa fia, träna en timma, in i dushen, ut ur dushen och fixa återstående saker, tex, packa inför imorgon,


Jag önskar att jag vorre så rik att jag inte bryde mig om jag förstörde en tavla för 1 miljard, jag hörde om en kille på radion i morse som var så snuskigt rik. Vilken liv, själv går man och funderar över om man verkligen har råd med , just den där, klänningen eller varför inte, DOM, skorna, men världen är oretvis och jag har en hel massa saker som andra saknar, så man hoppas ju att det jämnar ut sig på något sätt.

Ush push , nu bara riner minutrerna och sekunderna iväg och jag som planerat varenda hundradel idag får inte låta dom rinna iväg...
pengar
Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: ella

oo, så ni provade på gympan, lr var det nån annan träning? var den bra? behöver ju oxå träna (..) ;P

2006-10-20 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0