Ush, Fy och Blähh

Jag har blivit smittad av en HEJDUNDRANSHEMSK förkyldning, jag har ont i halsen, ur näsan rinner det bara och jag svettas som om jag bode i en bastu!
Men jag har ätit mycket apelsiner, som tydligen är bra och drukigt en hel massa te och det är inte fy skam att ligga framför tv;n en hel vecka och kolla på "Barnen i bullerbyn" och "pippi på dom sju havet"^ ^

Hoppas bara jag hinner bli helt kry till lovet som står och stampar i farstun! Har så mycket att se fram emot!   `Jag måste bli frisk redan tills ikväll förresten, dom söta barnen Fia&Ella kommer över ojoj, nu vart jag genast mer sugen på te, så de är väl lika bra att kurrera mig inför kvällen och hoppas på att förkyldning vill ta ett Break!

Föralltid.

te

Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0