119603-69

119603-69




Jobbade riktigt flitigt idag=)


Har små små röda prickar som kliar så man vill äta en katt, typ överallt, har inte en blekaste anning om vad det kan vara men jag vill att dom lämnar mig ifred nu, kan ju inte sova om nätterna och lotionen hjälper som att plantera en blomma i snön...Olycka.

Pappa kom nyss med en hel påse med torkade aprikoser, drog.
Lycka.

Ska skuta vidare och träna lite inför idrottsprovet som heroingunilla tvingat oss att ha, hon behöver serilst akut hjälp. Orkar inte höra hennes fasett röst och leende stort som blekinge. Jag orkar inte hennes färgglada kläder som gör en bländad, jag klarar knappt av att tänka på människan utan att bli deprimerad.
Ångest. försök komma på ett ord som rimmar på ångest och ring mig om du kommer på något..

YOU MAKE ME WANNA HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0