Hata Bilddagboken.

just för stunden


bla bla bla bilddagboken är nerstängd blablabla öppnar blabla bla 19.00 blabla bla eller senare BBB BULLSHIT!
och hata lite till.

vad jag hatar ännu mer är läkare, paranoida vitklädda biatchar med noll respekt för OSS (patienter).. och när man väl kommer in, "oj vad kan detta vara ojoj" de ska väl du svara på BIATCH! är det mitt fel att jag ser ut som en prickig korv till hälften av kroppen?? 
Fick ialla fall någora tabletter, så jag är härmed en tablettberoende, man kan bli lite seg av dom, återstår att se effekten:OO

Pappa har förresten köpt hus nu=) så första maj flyttar vi, igen, positvt nog till ett mangifiko hus=)

ska ta en banan nu, gör det du med!
Håll i hatten! morsning!

Kommentarer
Postat av: Linn

Otrevligt :( Trevligt :)

2007-03-04 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0