Here we go again.

119603-58


Linnet jag köpte igår^^
Är lite smått förälskad.


Idag har allt gått åt fel håll. kallt, glömt papper hemma & allmänt mycket halsont.
Ushanemej, jag som hade som nyårslöfte att komma ihåg saker att klä mig varmt så jag inte blir förkyld!
Ja, och vad gör jag glömmer musikpapprena tar på mig vårskor och blir förkyld! Jej, just vad jag behövde.


Mitt iallt det negativa! jag ska dra till lindvallen på sportlovet, kan det bli sportigare, så snön kan stanna kvar till dess, lite värme bara, tack!

Ohujedanmej, jag tror jag skiter i träningen, sorry fia men min kropp & tv-tablån skriker NEJ!
Morgondagen lockar deremot mer! fast då måste jag ta mig till finninge, ja som sagt allt går åt fel håll just nu, i måndags, igår ,idag och imorgon.

ska sluta ta upp eran tid nu!!
Gå inte ut, då förfyser ni, ta en kopp te & ring mig istället!
ENJOYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0