studiedag!!

119603-61

Hade INGENTING att göra så jag tog massa migsjälvbilder.
det är alltid bra att vara lite självkär har jag hört^^

MATTEPROV bis morgen. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ingen panik, spelar ingen roll hur mycket jag tränar, och traglar in. Får ändå blackout när det väl gäller.
kändes bra efter testet i alla fall=) Bea tvingade mig att ta kort på mitt ansiktsuttryck, hehe.



På tisdag kommer den gamla mannen hem och på onsdag blir det allahjärtansdag/utvecklingsamtal, inget av det känns så himla lockande. vet knappt vad mentorn heter och hon vet väl knappt vem jag är, så på ett sätt är det väl ganska bra^^ närrå!
Ska gå och dagsorientera mig lite, Jepordy ( vet inte hur det stavas, de är illa)

ENNNJOOOOODELADELIDIDUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0