Grattis Mamma!





Satte klockan på 5 så jag skulle hinna upp, göra frukost till mamma och hinna med
allt annat nördigt jag gör på morgonen såå... ja.
Jag vaknade av klockan var pigg, allt var pepp, så ba, fick jag världens våg av sömnmedel
över mig, somnade om , vaknade, somnade om ,vaknade, osv till klockan halv sju... SUCK!
Sprang upp fixade mig skiita snabbt, sket i frukost och mamma och jag åkte.

Så snäll var jag.

Fast sen köpte jag choklad med Bea & Jenny och den var det feettt goaste frukosten ever!
in tha lisa worldhistory!
Vi hade bild, pepp, pepp, pepp, vart typ klar med trappbilden som FÖRÖVRIGT (vuxenord)
gååår BAJSANÖDIGT!
Vi flörtade med svenska läraren så vi fick sluta klockan 10 typ, fast jag ville käka våfflor i skolan
så vi drog på stan, H&M, hittade inget , bara en surkärrning " man får inte ta kort härinne"
MEN HEJ FRU " JAG HAR SANDALER MED SVARTA STRUMPBYXOR; JAG HAR BLÅ ÖGON
SKUGGA OCH JAG HAR INGET BÄTTRE FÖR MIG ÄN ATT DRYGA MED KUNDERA,"!!!!

ÅT VÅFFLAFRUKTBRÖDOSTVATTENÄRTORMAJSPAPRICKAOCHJORDGUBBSYLT
sen drog lena och jag mot strängnäs och den läskiga killen (no names) gick
förbi oss as många gånger på tåget och typ sucka:OO

För att att vara mer underbar än vanligt gick jag hem till pappa och gjorde ett födelsedagskort
till mamma och mysste med luddiesen puddisen!
sen käka vi på Adria och moffade ännu mera, därför kommer
jag dö av diabetes,övervikt,stroke innnan denna dagen är
slut.


Några sista ord; Ta hand om er! hakuna matata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0