Helgen=))

Mormor&Mimma var här i helgendet betyde,Bullar, mys och melodifestivelen
 Igår sov jag typ halva dan, men jag börjar må bättre!!´
sen på kvällen stod på tapeten thearkvinnerlättfestivalen
.och ja, the ark vann!!!

Idag vaknade jag av att mimmi slikade rent mitt fejs:OOmysit värre;))
sen gick vi en lång lång lång promenad, sen åt vi bullar=)))))

Jag är lycklig, allt känns bra, ska på parken zoo-grejset på tisdag,
ska träffa alla underbarisar imorgon och på lovet
ska jag och till finland med SNYGG-LINN och Farmor&Farfar
FETT PUSSY!

Ska dra och äta upp resten av bullarna, så jag sover gott inatt.
Puss och sitt inte uppe för länge, imorgon är det måndag,

ehm typ hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0