Lisa goes tråkig

image81

Idag har jag varit en tråkmåns utan nån som helst energi för sötisfländöörs:(
vi traskade runt på stan och jag var alldeles tråkig.
Ville nästa dra mig själv i håret och ryka i mina kinder, HOPPA på mig själv och
skrika " de är vår för fan !" i mina öron, men i stället åt jag bara glass och var tråkig.


Åt tacos förut, så jag är mätt som trehundragrisar tillsammans, men nedrans
gott var det och mozzarela som pricken över i:et... typ majs i mängder som
gör min mage till en stor hudfärgad ballong:OO
Imorgon är det musikdirekt, då ska jag till eskilstuna och nörda runt med
några söta fillurer:DD

Hejdå lillistå, jag ska dra den om rödluvan också!
typ tråkis är jag så prata inte med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0