pasting by

ännu en vecka har sakta flyttit förbi, ännu en helg att invänta och som sylten på pannkakan, Påsklov!
GODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODISGODIS!

Allt flytter i sin vanliga ro, prov imorgon 2 inlämningar på fredag och sedan blir de lite relax för att komma tillbaka till vardagen och all ohyra den för med sig.
Sjukdom.
Alla verkar vara förkylda, utom jag och jag känner mig ändå mest nere, WHY, våren här, värme, sol, blommor och blader, lov, träffa LINN och massa söta hommiesar, why all this emo?!

måste rycka upp till morgondagen, för idag gjorde en sara och en lena och en mamma och en tröja mig lite gladare=))
och snart blir jag en gammal dam i sina bästa år med handväska och bara ben, om typ en och en halv månad, iochförsig, 17? whatsoever, ett steg framåt, typ inte 16..;D
skorna är jag också förälskad i, eller jag nummera bor i dom!=DDD



så egentligen är jag ganska lycklig om man bara lyfter fram de positiva och de ska
man ju, right?
och i allt fall annars, FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0