pepp pepp

pepp, pepp!
fett pepp!


allt är pepp, till och med skolan är pepp.
allt klart, kinda.
ganska skönt. pepp
dagens ord, livets ord. framtid


Måste typ sluta tänka och sova lite.
orka gå och sova, orka stänga av
datorn, fetting trött, måste upp tidigt
ska till eskilstuna, again och ha Pjulla
runt med fjollan over tha fjollor, bitch
over tha bitches, LINN was her
name but I like to call her.
All-I-need-right-know!


feeeeetting länge sen jag fick moffa
muffins och spruta vätsa på en sådan
älskvärd varelse, hej hopp.

måste bara ringa fia först
och mjuulla sönder hennes
hjärna så hon inte kan sova utan
kommer hem till mig !
saknar att vi aldrig träffas
HATA DET

jag vill träffa alla jag älskar och som älskar mig, och som jag älskar mer tillbaka för
jag är kär ialla för alla är så söta så man vill gifta sig med hela bunten och kommer
på att, HEY! kan typ inte träffa min partner, Pfuck och så sover man..

go'natt göött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0