rutiner

Gå upp halv ett.
Smörja in kroppen med hydra kortison.
Ta en tablett.
Sätta mig framför teven.
Halvdöd som en och annan sombie.
Sätta mig framför datorn.
Ta en frukt.
Må illa.
(jag skriver inte in att jag kliar mig konstant)
Somnar in lite.
Fortsätter teve tittandet.
Sätter mig vid datorn.
Mamma kommer troligen hem.
Hon har nåt god mat som jag tvingar i mig
..För att senare må illa
Resten av kvällen varvas med teven/telfonen/datorn.
Natten, varvar ,med att somna, klia mig, smörja in mig ta en tablett.
Somnar framåt 4.

Och så fortsätter dagarna om och om och om och om igen.
Jag vill inte ha det så här längre.
Jag vill träffa folk.
Jag vill kunna vara mitt glada jag.
Jag vill sova om nätterna.
Jag vill kunna gå till skolan.
Jag vill ha det som det brukar vara.

Ska fortsätta min ångest/depretion/ilska någon annan stans.

Älskar er alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0