Snart är de lördag igen.

Har precis duschat och känner att jag behöver skriva av mig lite, tydligen populärt att skaffa blogg, typ alla har de nu! tyfft!


ja idag har de varit en blandning av allt, vaknade och vile somna om och vakna på lördag.. men de gick inte så jag drog iväg med mamma och tog med tavlorna till utstälningen. glömde inte änns skivan till musiken.

Kände mig riktigt duktig, inte glömt något eller någon..
 Vi käkade mjukglass på håltimman, himmel va gott de är.
sen drog vi till barnavdelnigen i hopp om att få var små, eller nåt
smått irreterande att man inte kan ha 129 längre:DD

kom hem och skulle träna, men fia var sjuk så de skett sig
tänkte att jag skulle ut och gå och typ va lite nyttig, men
jag gjorde ingenting i stället.

Så jäkla intressant dag, så jag måste skriva ner allt bajs som hände
jag har verkligen inget liv , eller  man kan inte säga att man inte har ett
liv man måste typ säga, jag följer med i dagarnas melodi och låter
tiden gå medan man själv känner sig småt borta
. haha
shit va filosofisk allt blev, jag borde typ börja skriva en biografi
fast jag måste lära mig svenska språket först och inte säga
bajs när jag menar att allt kan dö, och i skita i typ, liksom och alltså
som fyller ut de flesta av mina meningar

" Aså shit jag , kommer typ aldrig bli klar med den här liksom!"
fast egentligen borde jag säga
" de kommer ta ett tag att jobe med den här"

Jag är så mycket tonåring som de bara går när jag pratar
fast de är väl iochför sig bra eftersom jag än så länge är det.
så jag får väl använda min tid väl för om 2 år får jag aldrig mer
säga typ, aså, liksom, shit, bajs...
Fatta va tyst jag kommer va, jag kommer typ bli så
tyst att ingen kommer prata med mig mer..
så kommer jag gå under av depresion.

SNÄLLA få mig att sluta, visst kan de vara
bra att skriva av sig, men jag ska alltid
bli så ONÖDIGT... nåt -smart -ord, som jag inte
kan komma på.

Måste gå och ränsa hjärnan framför vänner,
dom får prata som tonåråingar, fast än alla dom är
30+. jag ska lätt bli en "vän" när jag blir stor.

hej då gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0