VÅREN TRAMPAR IN!

Vintern rasar ut...
Japp och jag är L-Y-C-K-L-I-G! som en lärka
ut i majsolens sken, tralalala...

Idag har jag njutit av de sjuhimelska vädret
Först skjutsade mamma mig och jag trippade
den bitten från sjukhuset till skolan och andades
av den fantastiska vårluften! AAh.

Sen har jag bara varit lycklig, de
finns inge stop på det:OOO
typ fett skönt!

Har verkligen saknat att få vara lycklig,
att verkligen njuta av livet, le åt småsaker
och framförallt var mig, du vet den riktiga lisa;
Hon som skrattar som en hel symfoniorkester
Hon som hoppar runt som en hare om våren
Hon som äter som en björn
Hon som ler åt ett sms
Hon som säger hej till gamla tanter
Hon som muckar med Fländärs
Hon som sextrakaserar Fia&Hannes
Hon som älskar sommaren, solen och havet
Hon som inte vet någonting bättre än att sitta med LINN på klippan och bara prata
Hon som är lycklig
Hon som är jag.

Tog mig an att öva lite referat där också, de du!
De är inte så jag att plugga, men va gör man inte
för den gosiga härliga svenska läraren
Livets Ironi.

ska njuta vidare i lyckans stund!
HA ETT BRA LIV HÖÖRRNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0