52 weeks

och vart är 16;e maj

jag hatar att tiden går så segt
att svenskan gick helt bajs
och att vi har matte prov nästa vecka

jag älskar att alla är positiva
och att mormmor&mimmi
kommer imorgon och för
att mamma köpte pistagechoklad
sånt är livet


Så idag då? jo först så ringde Bea igårkväll
 bea; de har exploderat i tågtunneln
jag; tystnad
bea; eller ja de kom rök från den och de var brankår och plois där
jag; tystnad
bea; jag går förbi där med minja nu
jag; tystnad
bea; sov du?
jag; hur gör vi imorgon?

sen iallfall så skulle vi ta tåget imorse för de skulle vara tibax i trafik idag, men då hade nån smart tågschaffis kört på en oskyldig älg så vi fick åka tågbuss och de var ju en upplevelse..
sen vare naturlektion..
sen vare lunch muuums
sen vare svenska prov sug min**
sen vare matte kiss my**
sen vare kiss and goodbay
och jag kramade om min fru och sa till henne hur mycket
jag hatar när hon glömmer attt vattna blommorna och ställer
fram filen så den står framme hela dagen tills vi kommer hem
så bar jag bort sara & beafice till Indiska där jag blåste
bort alla människor, SPACE PEOPLE så sara kunde
klä av sig naken och dansa hennes nykomponerade
magdans, sen flög jag och beeea hem till strängnäs
i ett jetplan, mitt alldeles egna och nu sitter jag här i
mitt bubbelbad och dricker vin, du vet Internet i mobilen
alla dessa nymodigheter, thank lord for that!
Livets ironi

god natt kära medmänniskor
och all lycka i livet!
PEACE'NDLOVE

Kommentarer
Postat av: Siv

Jag såg dej när du och bea och sara sa adjö till sara uppe vid bussen/tåget! JAG OCXH FIA SATT OCH SPANA IN ER PÅ BUSSHÅLLPLATSEN!!!!!;)
... försten, ELISABETH, även du verkar vara en trevlig prick!

2007-10-04 @ 20:04:36
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0