Annika

image275

nyklippt, nystart, nypon, nylon, nyfiken, nyckelben, nysa, nyktra.

Men vi gillart ( som alla numera kör med- kul kul kul)
som i matte använder man minus för många gånger
blir det plus, så ja jag är inte på plus sidan vilken means
let's stop gillart!

End of story, min höger höger hand are improving ( engelska glossa)
och jgaf hitta tt par skor en jacka + sååååååååååååååååååååååå mycket mycket mer!!
 CONGRATS YOU BRATTS!
i strängnäs av alla städer, så jag får släppa dit min MAMA! och ba " puss på maten om jag får detta"

noooo noo people nu har jag myst alldeles tooo much framför
datorn, måste kolla bloggarna+modette, sen äre vila handen OCH MOULIN ROUGE!!!<333

jomen vissst!
dream of banans!

Kommentarer
Postat av: din anorack i alla väder

whooot haru klippt dej hos frisören eller själv? hetto iaf!

2007-10-16 @ 20:03:07
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0