BajskorvarLiggerOvanpåGunnarsGröt

BAJSKORVAR
LIGGER
OVANPÅ
GUNNARS
GRÖT

Och hur mår du?


Hittar inte historia pappret *
Mamma tjatar *
Svenska provet suck my*

men ja trenden är ju, skriva, skriva skriva,
vad som än händer skriv, dokumentera dit
liv, bli inte glömd, glömmer du är du borta
Blogg, Bilddagbok, Facebook, Lunarstorm, playahead, netlog, vinterstad
Glömd.

Jag hatar att jag alltid hakar på det och jag är fast.
Inga läxor, fast jo
Ingen fritad, fast de händer
Inget socialt liv, ibland

idag är en sån dag då löven strålade in glädje i mitt innre
då maten smakade som före det,
då fia och jag kunde vara vi
de jag så länge sökt fanns liksom där 
och jag blåste iväg det, de kommer de kommer
det är borta.

Håret faller
huden faller
humöret faller
det faller, allt faller
ge mig instruktioner, ge mig bitarna
ge mig styrkan att njuta av det.


Skitsamma, inget nytt, inget gammalt

Kommentarer
Postat av: your almighty wife!

Blogga är avavavavavavavavaaaaaaaaav!

2007-10-02 @ 20:41:16
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0