begär

helt seriöst har vi FÖR mycket läxor och för att göra
alla som läser detta ännu mer deprimerade och stressade
ska jag räkna upp ALLT vi har att göra i skolan ( mest för att
jag kanske borde SÄTTA IGÅNG MED DET)

Svenskaboken
Naturprovet
Historialäxförhör
Foto-uppgiften
Bild-huset
Form-fågeln
Engelska glossor
Engelska diktamen
Engelska boken
Matteläxa

Och jag är FETTO partysugen! SÅ TYP BJUD MIG SÖTA MÄNNISKA!
fast egentligen ska jag måla mitt rum hos pappa och plugga dessa femiljarder
saker som ska vara klara innan lovet och jag HATAR DET!

eh skitsamma på er.
Puss&så vidare..


Kommentarer
Postat av: frugan

frugan vi borde fan parta järnet! allvarligt! NU!

2007-10-18 @ 18:57:50
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0