Extreme Makeover

och fruugan jag har gjort det Själv!


Mormor&mimmsan kom igår för er som missat de och går dagen tillbringades
delvis i skolan och delvis hos papi 'nd with mamma,mimmi,mormor&sistah
som ba; "är vi tvillingar elle?, för de står att du är 86;a på facebook, ofta?"
sorry for my NOT hi-tech side liksom!

och så åt vi mat från Adria & kolla på postkodmiljonären!
vad gör man inte för familjen liksom:)
så sov jag i varadagsrummet becuz mormor sleeps in maaa bed
och de va mys med en liten hårig sak i famnen, PUSS!


och istället för en stor svart vilde så fick jag company av en liten vitt vilde på morgonpromenixen, Elouge!
annars har jag bara varit helt inne i att makeovra min bloog, elouge till resultate ha? :D:D:D
dagens practical joke!

nu ska jag fara och flyga fooox
c´ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0