Förlåt

För att jag aldrig är ärlig med mina känslor
För att jag alltid tar saker förgivet
För att jag stressar upp allt
För att jag ger upp för lätt
För att jag alltid ringer
För att jag blir så där pinsamt tyst
För att jag är så äcklig

förlåt






Min dag sög för att jag suger
din dag var bäst för att du är bäst




Vindruvor borde seriöst få pris för smaken looken, mango också!
Ikväll är de Top Model stockholm, vilket jag lovar att jag bara ska kolla
på första avsnittet och så är tjejerna alltid så pinsamt perfekta och
programet är sådär typiskt beiget att man bara vi spy, WANNABE AMERICA!
men iallafall, jag gillart!
Igår var jag värsta anti blogg
och idag är jag värsta GO-blogg
läste om Brian & Maggie
i modette, helt snygga människor
med båda blogg, så nu ska jag också
bli känd för min blogg.

du läser just nu en helt vanlig svensson-blogg whos' gonna be bigger than whole Ryssland!
DU ÄR BÄST
PUSS I ARMHÅLAN!

Kommentarer
Postat av: frugan

.. MEN BA FÖR DU ÄR SNYYYGGASTE FRUN EVAAAH! plus att topmodel sthlm suger inlagd getpung jämnfört med de amerikanska!

2007-10-03 @ 16:42:05
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0