it's now or never

come hold me tight
kiss me my daaaarling
be mine tonight

men hallå köpbegär 100%-igt
snälla få mig att sluta
helt serri ska jag skaffa ett sparkonto
och därmed bli vuxen OCH RIK!


skorna is finimento, orkar inte ödsla tid på en jacka just nu, men är stark
villig för organic cotton tröjan på H&M.
Fia och jag va inne på H&M.com tillsammans (over the phone) och
snackade säkert i 40 minuter om vad vi skulle ha och vilken färg,
kändes lite som att sitta i nån modesplat och ba, nee, rött är för starkt
satsa på gråt, ba wow!
så hennes mat han kallna och innan jag han slösa bort 149:- och hon 409:-
så tog det stopp!
och kompis jag har hittat mitt typ nu!

C'yuuuuaaaaaaaaaaa ladys 'nd gentlemen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0