RGB






Vi hade fotoprojekt och skulle inrikta oss på RöttGröntochBlått
'nd this is it!



Jaha & tisdagen då.
jag några av töserna for till stockholm, vilket
jag också känner att jag behöver, men inte min plånbok
men okej det är snart jul och då vill jag ha detta;
 
En behandling på det där ansiktsstället som sara snacka om
En jacka ( fast den vill jag ha NU)
Ett par skor (ett par nu, ett par då, osv)
En väska
Pengar
Färg till mitt room at dad's place
Fotorammar
och sånt där annat nödvändigt!!

så dom skorna som jag sucktat på sen i går, som jag drömde om inatt
som jag tänker på nu, köpte jag Inte
jag velar typ JÄMT, fett hatigt
samma sak typ på kvällen ba;
"va ska jag ha på mig imorgon?"
eller
" ska jag ha den tvålen eller den..?"
"ska jag kolla bdb eller bloggarna först?"
"ska jag ta mer mat?"
"behöver jag dom där skorna?"
"gillar jag verkligen den tröjan"

egentligen
hänger allt detta på att jag ska till
Paris om typ mer än ett halvår och MÅSTE
spara pengar till dess för där har dom allt
som inte finns nånananstans!
jag hatar all beslutsångest och varför kan
jag  inte bara hitta ett para billiga perfekta skor
eller en SKITsnygg skön jacka i eskilstuna
varför kan de inte va gratis att åka till stockholm

allt detta suger ur min energi och jag orkar inte änns tänka på plugget för då går jag under
så varför inte bara låsa in mig i ett rum i två veckor, utan mat, endast vätska, och mina tabletter
så kan jag komma ut snygg och komma i allakläder och endast behöver köpa skor.

nej hälsa stig-örjan i nacka att om jag
dör kan han ta över, för han vet säkert
vad , ta-varje-dag-som-den-kommer,
är och eftersom han njuter 24/7
och jag 0/0 så är han mer värd det.

fox lev nu !


Kommentarer
Postat av: palmolive vs. dove

allvarligt bruden.. står du och velar om vilken TVÅL du ska använda??!!!!!!

2007-10-09 @ 20:18:39
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0