that's how I like it!

min dag har varit som allt mellan himmel och jord, lite vulkan utrbrott i morse med min kära mor
lite bada i cypern till bussen kom och då vare spa in värmalnd, sen vare engelska som var som att bli
att gå runt på gatorna i ett U-land! heeemskt.
naturkunskap, som den där resan till lettland som var som en stenklump i magn och sluta med livet!
luuunch , julbuffe i finland
svenska att flyga flygplan med turbulens och spy och åskväder samtidigt.
matte thailand on beatch, efter skolan och vi var i kalla sverige igen med en sjudundrans älskvärd höst dag.
ungefär så!

Men nu till det som jag tänkt på sen typ 3 timmar tillbacka, PACKA TILL FINLAND!
hittade marias och min spara-pengar-bösa-tills-vi-blir-stora-och-flyttar-hemifrån!
iallafall så låg de 5 gamla femtioöringar och en vad-vi-ska-bli-när-vi-blir-stora-lapp
pritty positivt!
och så fick jag ett mail igår som
typ ändra min livstiltotalt, efter mattelektionen
vill säga, aså de handla om kalle, och han var snäll
och han mådde så bra att om han skulle må
bättre skulle han vara två tvillingar.
iallfall han är min nya guru!!:D
kalle thhaaaaa maaan!


jahapp people, nu ska jag fortsätta packa , byyyyyyyyyyyejs!
'nd like I just to say It's goooone like the wind! my bad mood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0