to much candy gonna break you're soul

efter två och en halv timma i skogen
och efter 4 små trattkantareller
och efter skorna fulla med barr
är man pretty trött.

Sistah ringde imorse och krävde att få låna mina old boots för hon
and daddy skulle till skogen , de sluta iaf med att vi gjorde ovanstående
saker och käka lite bullar &muffins,elouge.

2 ½ timma senare åkte vi förbi mc's
pappa; vasägerni ska vi käka frulle på mcdonald's?
Sistah; jag ä med på't
jag; glass med topping här!

tjejen i kassan hade FÖR mycket kolasås på min Icecream så
de svämma över, så hon ställde ett gång servetter under muggen
och när vi vandra bort mot bordet vipas ramlade glassen,
tur i oturen var at glassen ramla på brickan så jag fick
äta kolasås från servetterna o de va'la freeschigt ellle vasägeru?




that's was it
kiss and Hugg
C'yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0