3 f* hours


Breath in Breath out

 amen jag är pepp
Bara 50 minuter kvar av min håltimma
vågen för det, har gjort klart naturen och
skickat in den till Jari, ++++++
Le för i helvete
Smile for f* sake

Kör lite översättning för Elena
" du vet kuk betyder fint"
18.40 is the end of day, b-b-booooring
alltså fett less jag kommer bli på måndagar
nu känns de ändå rät OK, men om typ 3
veckor är jag dööd, orka, u know whatewwaaah!

och  imorgon har jag haft håll i öronen i 3 veckor
och käkat mitt hash i en vecka eloge till tisdagar
all love is there!

KOM PÅ ATT DE KANSKE ÄR FILMKVÄLL I HELGEN OCH OM FRUUGAN VILL( obs caps look) vill
till sthlm då måste jag dissa bigtownbigloveofmine eller fia&ellaandsomemovie!
känns ju ganska bittert, men fruuugan säg att de är NÄSTA och inte nu i helgen!! PLZ *slår i bordet*
Alex shuhrman (eller hur han nu stavas) skrev i nån stockholms tidning som pappa hade hemma
att han hatar "alla ungdomar som skrver bloggar" vadå påhopp, URSÄKTA men för de första
skriver inte jag en massa bullshit om hur myyyyyycket kläder som jag köpt eller "vill ha"-listor
så "allla ni ungdomsbloggare" skriv some real stuff, som nu jag gör!
typ om hur mycket den här håltimman suger PILLESNOPP!

some real stuffs please!

och nu är det bara 40 minuter kvar
och vi är ännu mer peppade
och vi gillar siwan!


PEARLS&DIAMONDS!

Kommentarer
Postat av: frun

Du försöker alltså på något jävla sätt övertyga oss om att det du skriver INTE skulle vara rent j**** bullshit??! Eller? Och fan vilken helg snackar du om??!!!!

2007-09-24 @ 17:33:43
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0