Blött hår, fint väder

tog en dusch för att rensa allt bajs i hjärnan
de är fett fint väder ute.
sol i minne sol i sinne.

Iallafall så ska jag till skolan imorgon, fö jag har pratat med pappa
jag har pratat med mamma, jag har pratat med siiiostooahh
och ja, de känns bättre.

men fan va depremerande att jag missat
allt denna dag för massa skit grejor
som inte vill släppa, min hjärna är
iallfall tomt på sånt, ny start
mitt hjärta är tomt på sånt
New start!

____________________________________________________________________________________

mocodokodoooonaldson's tomorow och jag ska fucking ha the ONE AND ONLY DONKY MONKEY
vem har kommit upp with the rules att man inte får köpa leksakerna utan maten!
iallafall så stör det mig som trosan i rumpan!
har ni förresten tänkt på att de är bara en som sjunger hela tiden i Pussycatdolls, resten
körar typ bara med typ "naaaa,ooowaaaoo" då skulle ju lika gärna den tjejen tjäna
alla pengar och typ dom andra ta några sång lektioner om dom nu ska kalla
sig ett band(inte för att jag är så f''''' insatt men mtv spelar bara sånt bajs på
dan) för att jag & alla fjortiz&emo skolkare är hemma!
Nya krafter nya tag hörrni!

förresten så sög top model sverige preetty hard i går
första tjejen hon med brillsen, kan ju typ köpa ordentliga
brallor och inte nån j'''' blöja på Ica.

tack för mig fox!
<333 men ja hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå liksom Sara börjar tveka om makdånalds, ME VI SKA FAN THAT´S A DEAL!

2007-09-13 @ 16:32:33
Postat av: Anonym

DET VAR DIN FRU SOM KOMMENTERADE BY TH WAY!

2007-09-13 @ 16:33:16
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0