Cream and sugar goes honey


jag ska skärpa mig med det mesta.
Plugga mer
Blogga mer
Köra över pappa mer
Övningsköra mer
Ringa folk mer
osv osv mer.


people! igår kan man kalla händelserik
från ena delen av strängnäs till the other part of eskilstuna
till gredby and then till strängnäs and som Chill with loving girrrls
allt var bäst igår & jag hoppas även att allt
gick värgarna för min FRUGA -http://yullan.blogg.se
för jag kan inte länka.

jag saknar att kolla på film
bara idag har jag kommit på
över fem filmer jag MÅSTE se

  •  Dirty Dancing
  •  Shrek den tredje
  • Harry potter och fenixordern
  • Hair
  • Purple rain
  • Bridget Jones dagbok
  • Bring it on
  • den där nya med hillary duff (för Johnny Lewis is in it)

    Listan kan göras lång och de typ sjukaste är att alla is one of a cind wierd
    och jag är på film begär & filmen vi såg igår made me inLÖÖÖVE aså de var
    en kille som va me, han va inte huvudrollsinhavare eller typ filmens big star
    men han var fucking my star snygg like a freshly new mango och söt som
    socker och typ heter Johnny in real ! aow I'm falling. ahaahh så jälla störd
    men serri jag och mimmi blev fuckin' IN LOOOVE,

jaoo and today's pluggtime
Hand's up' baby hand's up
give me your heart give me give me
your heart..
jag saknar fan linn&fländärs och maria
och jag har glömt hennes födelsedag!

kill me slowly jag vet att de va i august & de
känns piss att jag typ inte ringt sen 
9999999 år sen!

orka nu blire lite natur för de 'r ju kul..
wish me lucck!


image184



Indeed


Kommentarer
Postat av: KÄRASTE FRUGAN!

HAAALLÅÅÅÅ!! LET´S HAVE A MOVIE NIGHT! JAG STÅR FÖR BRIDGET JONES, HAR BÅDA LIXX! Du typ bara är lika söt som vanligt ocxh så står sara och lena för godiset!

2007-09-01 @ 13:10:26
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0