I brist på annat

Vad..
..har du på dig idag?: kläänning&tights
..har du gjort under dagen?: vaknat, ätit brulle, åka åka, skolan, pluggaplugga, indiska, love love, hemhem, plugg
..har du för frisyr?: uppsat äckligt fettigt bääähigt hår
..ska du göra innan dagen är slut?: äta kvällsmat & duscha and som TV
..har du inte hunnit med idag?: menn oh typ plugga natur&svenska men hat deee!
..ska du göra imorgon?: gympa med en gammal tant & såntdärra
..vill du göra i helgen?: jag vill göra det jag ska göra, fredag: film med sara&massaandra , lördag film med fia&ella, söndag , men söndagar sover jag igenom
..åt du senast? mangooo
..är det allra bästa med dig?: jag äter och är tyst
 ..ogillar du hos dig själv?: vafan allt utom det ovan

När..
..vaknade du i morse?: ja, annars skulle jag väl antagligen sova nu
..är du rädd?: oftast
..grät du senast?: söndags
..skrattade du senast?: idag typ hela tin'
..gjorde du senast något du egentligen inte ville?: jag åt upp torkadeaprikoserna för att mamma ville, men dom smacka typ damtuss
..gav du en komplimang senast?: jag sa att jenny var brun!

Vem..
..kramade du senast?: saras arm
..saknar du?: LINN, FIA, MARIA MASSOR
..kysste du senast?: en stenväg
..vill du spotta på?: George W Bush
..skulle du vilja se ut som?: Mary-kate
..gjorde dig arg senast?: det mesta

Antingen eller:
Glass eller godis?: BÅDA (fast beror på vad för glass eller godis)
Morgon eller kväll?: kväll självfallet.
Skidor eller pulka?: BÅDA
Julafton eller födelsedag?: julafton in my heart, fast min artonårsdag slår allt, LOVAR
Häst eller hund?: hund, fast alla djur är in my heart
Hjortron eller blåbär?: hjortron?! bllläääh , blåbär<3.
Sola eller bada?: BADA!
Röd eller blå?: BLÅ IS MY BLACK

Kan du..
..simma fjärilsim?:
kan
..stå på ett ben?: kan
..sjunga riktigt höga toner?: kan (fast de låter ju inte bäst)
..rita snyggt?: snyggt neeje
..baka?: kan
..göra volter?:  kan
..hoppa upp på en häst med sadel?: KAN!

Har du..
..pallat äpplen?: kanske..
..tagit en främling på rumpan?: men de va inte med flit
..tappat något värdefullt i toaletten?: jag glömde min mobil men kom på det, för de var på matten i b huset så jag gick tibax och hämta den!
..sett en hel porrfilm?: inte en hel, men jag tessy,danneoch johan var pervosar när vi var unga
..skrikit åt en lärare?: typ bara" kom hit"
..blivit dumpad?: jupp
..förlorat någon nära vän?: mm
..varit i Asien?: THAILAND<33

Kommentarer
Postat av: din alternativa fru!!!

..är det allra bästa med dig?: jag äter och är TYST! ... TYST! .. skojar du eller???!!!!!

2007-09-25 @ 18:05:12
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0