Indiska all over!


image185image186

FAVORITER


image188





Den sista bilden har inget med Indiskas loooving things to do
de är bara medosinen:(  halsen är inte min vän!
vaknade vid nio imorse o ba "neeeeeej" ont i halsen
och typ helt ´kallt vare så jag typ försökte somna om fram till halv elva
och de gick ju inte som en lek, så jag enjoyade mamma framför
nyhetsmorgon, han som skrapa triss var skitlik han från ni vet
"heeij o valkomnaaa till hajk"
nostalgi, och igår vart jag typ klar med historian
och NOn # 1, óch skrev om tio sidorna i svenska
boken, ELOUGE till lördagens work it!
På tisdag äre bestämt att jag tar håll in tha ears ;D
BIG SMILE
fast vi har inte beställt tid men vi får hålla tummarna people!

naae nu ska jag keep on doing tha good work. kanske tralar

bort till meine fatter sen om halsen IS ON G!
Leila & Kjell is coming och de var typ miljoners

år sen jag träffa dom!  whatsoeveeeah


plugga på ett o två...

Bye Beutis!


Kommentarer
Postat av: FRUGANS PEPPTALK!

MI´N HETA FRUUU! Håll UT! PLUS att vi har klädsömnad i morgon:) och sen världens bajsigaste dag:( DÅ KAN VI VARA SSJUKA TILLSAMMANS<33

2007-09-02 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0