Kompis de går bra nu!

Ville bara säga att pistagechoklad äger alla kukar
in tha whole world!


Var på hudkliniken after skol och jag är peppilainen AGAIN!
såhär vare; jag ba kiss kiss kiss, inget hjälper
och hon tralade om nån medosin som skulle greja de
de har hjälpt över 80 % av alla A:are, så jag ska
gå på droger i sådär 6 månader vilken =att jag
är het till PARIS
de är allt jag kan tänka på allt ska ske innan Paris
de finns inget liv efter Paris, Paris eller inget<3

and yees i skolan vare glajigt. massa läxor&kiss
men hallå Naturen sööög ekOLLON,
engelska var deremot lite mer + aså orden
inte Botoxintekärringen, lite kiss på henne!

nej nu vill jag bara ut och leka i skogen och hoppa bland löven fox!

PUSS&SÅVIDRE!


Kommentarer
Postat av: frugan

alltså fatta om PARIS suger getkiss från backen, och du bara har grymt höga förväntningar och allt bara går i kras(inte för att jag har ngn aning om varför det skulle göra det men) och va fan menar du föresten med att engelskan var lite mera plus? Går du redan på droger eller???!!! PUSSHEERRÅÅ<3

2007-09-18 @ 18:31:56
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0