Nej tack!

luften går liksom ur en.

Idag är jag en hederlig lat människa
allt ät brustet
Halsen är liksom inte vän med mig heller
och ni vill inte förstå
Jag behöver plugga egentligen
försök

stannar hemma från skolan, pluggar, palla.
aså egentligen så går bussen om sådär
10 minuter och jag skulle kunna ta den och bara
leva vidare, men de är inte en sån dag, allt är bajs
jag önskar bara att jag kunde vara lite mer som
alla annan
 du vet, prata som andra, smart som andra, se ut som nån annan
JAG HATARE!
vafan liksom egentligen borde jag skita i de och leva dagen som om
de vorre den sista, le skratta och ta de som de kommer
men om jag skulle göra det, skulle jag dölja de andra och
kanske dö imorgon av depretion, eller idag.

vet du en grej om jag vorre du så skulle mitt inre helt klart kännas bättre
de handlar egentligen inte om att byta liv med nån, bara de yttre
för jag skäms för det så, även fast alla tjatar, de ger liksom inte med sig
JAG HATARE!

vad som helst
bara för att få känna
bara för att leva


jagbordegåtillskolanbitaihopochintetänkapåhurjagserutforones
mennhurskadetgåtillnärdetarsåstordelavmittlivattjagskulle,
attjagnästandöttavdet,tvågånger,jagmenarärdetnormalt,
ärjagnormal,jagvetredansvaretochkommerliksomalltidveta,ingaordingablikarjagvetdet!


Kommentarer
Postat av: frun

Frugan, du är liksom den snyggaste frugan ever!!

2007-09-13 @ 09:22:17
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0