Say my name BIIAATCH!

kolla nyss på Extra Extra, that's some nice pice of as
och svensson svensson satt ju inte helt fel de heller




aså fan tur att man inte bor i denna glob mer än varanan helg
för fuck va kallt de ääääääääär, aså jag harhaft på full värme
på elementen sen i torsdags och de ska liksom bli 30 grader
och jag har två element!!! + att jag basta i typ en timma igår
har gått runt med strumpur+ sockar och jeans, skjorta, fleece
och min fleecebadrock! what's the point liksom?


imorgon blire bahamas för hela slanten
typ ska till den varma lyan i stan
and we like it!, my hair gonna tuurn
BROOOOOOOOOOWNER;DD
ohyeeej we like!


nu vare tack och hej
leverpastej 'nd fox
your the BEST
KISSS PÅREEEEEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiet frugan, haru rökt på eller??

2007-09-16 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0