U wish

"Anonym om Say my name BIIAATCH!

Shiet frugan, haru rökt på eller??"


_______________________________________________________________________________________

Mangifiko, aså allt känns helt pepp denna dag!
och så är jag fett pepp för imorgon, har typ lagt pluggandet
åt sidan, hallå liksom!
visst jag ligger ju inte direkt förre, men inte efter heller
it's alllrightyy!_D
och så hade ju min loooving mommma köpt
mörkchokladmedpistagenötter to mee
och de gjorde allt lite mera EASY!

men du nu till lite mer serius saker, så här vare
 i natt att jag vakna av att jag kliade mig på halsen
och ba "jaha.." men så slutade jag och kände hur
de typ sved like F-U-C-K  och sved så där
som när man tar på salubrin på ett sönderrivet
myggbett, så jag  tog mig samman och kravlade upp
till toan och smörjde in halsen & dekoltaget ( som
siiiistahr of mine lärt mig att de heter) shlala
och när jag smörjde in så baaa sved de som
jag vet inte vad!!!!!!!!!!!! så jag misstänkte
att jag är väl ba jävligt torr där eller nåt
men idag är jag typ röflammig på halsen
och de vill inte ge sig!! och de typ svider
in my face, så jag sket i att ta på nått uttorkande
på mina pimples, utan tog lite dermalotion_D

make some magic

mamma ska kolla på "ensam mamma söker"
och sen äre typ nadddddddaaa på teven..
så de blir la tidigt i säng!!

ENJOINT peeople


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du går då över till tyngre och tyngre droger! HALLÅ vad har hänt med din hals:OOOoooooo

2007-09-16 @ 20:26:08
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0