Yeah! U know what this'sssss

Har proppat i mig tre apelsiner och 2 äpplet på mindre än en halvtimma
och Snart kommer fia the ONE och vi ska fika;D
and we like!

de är so fuuuu'''' att jag tar en egen fika before that grrl
come over!
Eh jag lyssnar på smokie och skriver om helt ovesentliga saker
och jag ska äta middag med min mor ikväll ( för de är väl sånt ni vill
veta)
serri jag blir så trött på att jag bara skriver om massa shit i bloggen
typ om vad jag ätit vad jag ska göra, egentligen är jag mycket bättre
på att läsa folks bloggar! that's soooo me!

så bye fox, de lärjuuu myspys för imorgon-torsdaaahhh
sover jag hos min kära syster! men hon är bäst
OCH DU MED så puss&sånt <333333
och hjärtan också vettu!


Kommentarer
Postat av: frugan

men fan vad go du har gjort din blogg dååååå!

2007-09-11 @ 17:47:12
Postat av: Anonym

... föresten så äter jag TOMATMACKA! pilutta dig!

2007-09-11 @ 17:47:53
URL: http://yullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0