dansar i månskenet


image986

http://thevagabondset.com/pics/080405theshoes/content/IMG_0557_large.html


jag retade galllfeber på min syster igår när jag gjorde om "dancing in the moonlight" till den svenska vertionen "dansar i månskenet". För övrigt måste jag ta mig från denna bostad först om en timma bort till en tågstation lika full på tåg som en godispåse utan godis. Jag är förövrigt jätte sugen på godis och har ingen insperation till nåt. jag försökte mig på att rita lite frukter igår men inte änns det gick, jag är trött på alla mina kläder och vill måla om mitt rum.
jag ska ju iof bara vara i skolan en timma och sedan ta en körrunda med Börje, sen tänkte jag fixa till mina kjolar som jag fyndade i lördags, då kanske insperationen kommer tillbaka.

eh nu ska jag gå och rota runt lite i min tråkiga garderob.
ajös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0