good rockin' tonight

image1038image1039image1040

tro det eller ej,  men Fia, jag och Mimmi tog en sväng förbi röda korset, så nu är jag totalt fattig, mina 5 rikstaler som tidigare fyllt ut min plånbok någorlunda lyser nu med frånvaro, för det är precis vad den här klänninge kostade, 5 rikstaler, tack gud att röda korset finns för oss fattiga studenter, Mimmi den lilla goingen hittade en schysst kavaj med en ännu schysstare kjol de kostade inte mer än 10 rikstaler samanlagt. Fia nöjde sig med en halvljumen päroncider på Ica. Förresten så åt jag och Ella macka med ost och gurka imorse, vilket är lite av ett sommartecken. Vilket betyder att snart är jag 18, vilket betyder att snart lever jag livet i Paris, vilket betyder att jag kan slösa rejält med besparade pengar, vilket betyder att jag blir lycklig, vilket betyder att i sommar har jag bara pengar för festivaler, vilket betyder way out west, vilket betyder göööötebooorj, vilket betyder Håkan, Lykke Li, Franz Ferdinad, Jozé González, Broder Daniel, Sahara Hotnights, The Sonics, Mando Diao osv. ÄLSKART!

ajöken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0