bravader



Bilder från i lördags, de var omtänksamt av fotografern att ta dom charmigaste bilderna på mig, jag ska en tag tacka dom..med en fett smäll, hur som haver jag bjuder på det. Kollar man på bilden i mitten på Fluff och Elena, så ser man äckelkillen som var på oss töser hela tiden, när han försöker få med sina sliskiga händer på bild, nee fy fabian!
förresten så hade inte "vimmelfotograferna" fått med några bilder på Fransmännen, de var heltenkelt inga bra fotografer kan vi dra som slutsats.

idag har jag haft Journalistik och Engelska C för första gången i hela mitt liv, idag blev jag riktigt tjurig på Elisabeth för första gången i hela mitt liv, idag har jag varit alldeles ensam på ett biblotek i hela mitt liv, de sista var inte riktigt sant, fast sara var några meter bort så jag kände mig ensam.

ajö

Kommentarer
Postat av: Max

Hans händer ser otvättade ut, stiligt.

2008-08-26 @ 19:01:16
URL: http://maxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0