fish 'n' rice



precis vad jag åt till lunch, de var nämligen så att vi inte hade engelska och de resulterade i 2 timmars rast, då åkte vi till sara ,åt fiskpinnar och ris, åkte till stan hittade inte väskan på H&M som jag så glatt ville köpa, istället gick vi och hade det mysigt på bibloteket, sen hade vi "digitalt skapande" fast vi hade inte digitalt skapande, i typ 10 minuter, sen åkte jag ett proppat tåg och när jag skulle kliva av dök anna upp så vi hade sällskap ungefär 100 meter sen sprang jag hem i ösregn och tog mig en dumlelakrits, sög på den en stund, laddade upp alldeles för många bilder på bdb, sörjde över att jag inte har någon cykel här och måste alltså gå hem till mamma, vilket jag tänkte ta och göra nu.

ajö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0