L&M



min syster bor i en lägenhet granne med  denna stads station, trots närheten till trafiken äger dom en liten trädgård med diverse fruktträd, bland annat plommon. Efter att jag en snabbis gjorde diverse nödvändiga saker innan allvaret kör i gång på måndag, som attt hämta tåg/buss kortet och köpa kalender. Som ni säkert räknat ut kunde vi inte hålla oss utan vi plockade en liter plommon och tröck senare i oss en portion fish'n' chips och därefter en tårtbit från gårdagen. Hur som haver måste jag erkänna att tårtor oftast är godast när de är nån dag gamla.  Jag önskar att den här sommaren aldrig tar slut för gud så underbar den varit, därav den sista bilden som blivande mediaeleven Linn så vackert tagit.

ajö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som du röker på sista bilden :O

2008-08-13 @ 00:03:30
Postat av: och anonym är?

vem?

2008-08-13 @ 11:26:50
Postat av: Linn

smarta kommentarer!

yez box!

2008-08-14 @ 00:16:46
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: Max

Jag skrev , missade att skriva max och adress.

Vadå det ser ju ut som du gör det^^,

2008-08-19 @ 23:41:28
Postat av: Lisa

och de kanske jag gör

2008-08-20 @ 17:20:54
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0