lyckan för hundar som oss




en gång för länge sedan kände jag lyckan som fullgjorde (är det ens ett ord?) min vardag, jag var frisk, energisk och Levde. Den lyckan har nu flyttat tillbaka till mitt inre och jag känner mig helare än på en lång lång tid. torsdag upplevdes fötter smekandes mot de böljande blå och en närhet jag drömt om att få. En fredag vaknade jag upp och kände mig friskare än på länge och hoppade genom gräset en solig dag då sången fyllde mitt hjärta tills de rann över och exploderade i en galen natt med sticky fingers mot min hud, WOW!  lördag, att blicka mot en blixtfri sky och dansa över berg och dal till en tro och tvivelagtig natt som gjorde himmlen klarare än den klaraste stjärna. har du en gång haft  en dålig älskare så känner du igen dig och om inte det så dansa till long before rock 'n roll  och feel young.

(jag har egentligen alldeles för många bilder för att fylla ut detta uttryme med och för det andra gömmer de sig i en mobil och en förbrukad engångskamera)

Kommentarer
Postat av: Linn

härligt !

du är så snygg så jag bajsar på mig<3

2008-08-13 @ 23:12:03
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0