tvåtusenfem




Jag kollade igenom en bildmapp från 2005 och drömde mig tillbaka till gamla goda tider, då vi hängde hos Fländärs nästan varje dag, då Fia och jag var solglasögon-tjejerna och Lisa och jag var flumigare än någonsin, året var 2005 och jag var nästan frisk. Kollar man igenom mappen skriker den "Lisa 15 år", jag var inne i min Paris Hilton-period..., älskade prinsesskronor över allt annat och 50 tal låg mig redan då varmt om hjärtat, den enda låten jag hittade bland alla dessa bilder var "In the ghetto" som skvallrar om att jag även på den tiden hade en crush on the king. Jag älskar att vara nostalgisk, jag älskar nostalgi och jag älskar att jag imorgon flyttar till eskilstuna och så är det ju sucken, de tragiska är att hälften av banden är totalt värdelösa. jag tänker ha kul ändå. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0