Bright eyes


Jonas, Sara och jag tog en sväng förbi Myrorna TITTA VAD JAG HITTADE! (10:-)

pysselpyssel på bilden

nu äre såhär va att jag sa till Jonas att jag skulle ta livet av mig om de inte är snö på marken på julafton i år, därför vart han ganska glad att de snöade idag när vi hade bild, så vi stod och hoppades på att den skulle hålla sisådär 2 veckor till.

Hemma efter mycket om och men. Dagen inledes med att jag för ovanlighetens skull tog tåget till skolan , därefter skrev jag klart en 5 sidor långt arbete i Engelskan. Efter mycket bild och en onödig svenska åkte jag hem med 3 tåget för att styra busshjulen mot Fia. En timma senare, satt jag med både Fia och Pierre och dricker Glögg och äter pepparkakssockerkaka, krångligt namn, men gott vare! När de väl var dax att ta sig till kören började det med att Johan inte kunde skjutsa, Fias föräldrar flydde huset och så missade vi bussen. Men Andreas blev räddningen, efter att ha sjungit Carol of the Drum X antal gånger är jag bra sugen på att köra igång dagens älskling Art Gurkfunkels alldeles egna LP, kan de bli bättre?

adiööööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0