7sovare

Dig

image515

Dig för länge sen

image612
(jag och fländärs i ettan )

Dig som lyckligast

image613
(i lettland!)

Den du tycker om

image633
( och många många fler!)

Din bästa filmen du vet


(JAG ÄLSKAR FILM OCH JAG KAN RÄKNA UPP 1000 till!)

Den du litar på till 100%

image620
(min syster, hon skulle slå mig om hon visste att jag la upp den här bilden!)

Den du älskar

image621
(så många bilder tänker jag inte lägga upp)

Den du äcklas av

image622

Den du hatar
hatar är ett för starkt ord!

Den du vill träffa (nu!)

image623
har ingen ny bild på tösen eftersom jag inte sett henne på mer än ett år
KATASTROF!

Den du saknar

image624

Den du senaste skrev med på msn

image625
(och jonas, vi var alla 3 i en konversation)

Den du senast ringde

image626
jag&fialotta, jag bjöd ut henne på en promenad igår kväll



Den du umgåts med längst och fortfarande umgås med

image627


Den du tycker är snyggast

image628
i vårt och i torrt

Den du tycker är sexigast

image629
tycker hon har sexigast utstrålning

Den du tycker är sötast

image630
alltid mimmi!


En plats du saknar

image631
jag saknar en plats i solen, vartsom helst bara nu

Den du alltid har roligt med

image632
linn är flerfunktionärlig


tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0